• Condicions Generals

    Les presents Condicions Generals de Compra regulen l’ús del web festivaliaonline.cat (d’ara endavant “el web”) propietat de Santiago Sala Niell, NIF 78002508D, autònom professional amb domiciliació fiscal al C/ Sebastià 17, 17200 Palafrugell. La utilització per part del client dels serveis de la botiga d’internet de festivaliaonline pressuposa, en tot cas, l’adhesió a les Condicions Generals de Compra en la versió publicada per festivaliaonline al mateix moment de l’ordre de compra. Per això, és convenient que el client llegeixi aquestes Condicions Generals abans de procedir a realitzar una compra.

    1.ÀMBIT DEL CONTRACTE

    Les presents Condicions Generals de Compra s’apliquen a la venda de tots els articles de festivaliaonline a través de la seva pàgina web, a consumidors als qui se’ls pugui lliurar comandes a Espanya, excloent Canàries, Ceuta i Melilla. Aquest lloc web es dirigeix exclusivament a un públic major de 18 anys. Festivaliaonline es reserva el dret a cancel·lar el compte d’accés d’un client si es detecten actes fraudulents, especulatius o de mala fe en la utilització d’aquest servei.

    2.LÍMIT DE COMPRA

    No n'hi ha.

    3.PREU

    Els preus aplicables són els indicats a la pàgina web en la data de la comanda. Els preus apareixen detallats en cada article i inclouen l’I.V.A (Impost sobre Valor Afegit). L’import de les despeses d’enviament s’indica al client de manera desglossada al moment en què realitzi la comanda, podent optar per diferents formis d’enviament.

    4.PAGAMENT

    El pagament es realitzarà finalitzat el procés de compra i serà condició indispensable per a la formalització del mateix. En cap cas es podrà realitzar el pagament amb posterioritat. No s’admet el pagament mitjançant procediments diferits tals com enviament contra reemborsament, pagaments en xec, així com tampoc amb el Sistema PayPal. En qualsevol cas, l’elecció del mitjà de pagament es realitza durant el procés de compra en la pantalla corresponent. El client ha de notificar a festivaliaonline qualsevol càrrec indegut o fraudulent en la targeta utilitzada per les compres o en la transferència bancària, mitjançant email – hola@festivaliaonline.cat – o via telefònica – 972 30 17 38 – , en el menor termini possible perquè festivaliaonline pugui realitzar les gestions oportunes. Els proveïdors o emissors de mitjans de pagament poden adoptar mesures antifrau que comportin el rebuig de cert tipus d’operacions. Festivaliaonline no és responsable de l’aplicació d’aquest tipus de polítiques de seguretat.

    5.LLIURAMENT

    El procés de lliurament s’iniciarà una vegada rebut l’import del producte, que, en cas de transferència bancària pot trigar un dia o més (dies no hàbils). El termini de lliurament està subjecte a les característiques establertes per cada tipus d’enviament triat pel client, i el compliment dels seus terminis per part de l'empresa responsable del lliurament de comandes..El lliurament de les comandes es realitzarà a l’adreça que indiqui el client atenent a les següents característiques:

    • 5.1 Enviament a domicili:

    El client haurà d’abonar les despeses de transport en compres independentment de l’import de la compra.

    L’adreça indicada pel client podrà ser un domicili particular, un lloc de treball o qualsevol altra adreça que s’indiqui. No és necessari que l’adreça de facturació i l’adreça d’enviament coincideixin. El nostre proveïdor de transport, enviarà un email indicant la posada en marxa de l’enviament.  

    6.CANVIS, DEVOLUCIONS I DESISTIMENT

    Existeixen diferents procediments per a la realització de canvis, devolucions i desistiments.

    • Canvi: es considera canvi la substitució pel mateix producte o un altre diferent.
    • Devolució: per causa d’una tara, defecte, recepció d’un producte erroni o un altre motiu diferent als anteriors.
    • Desistiment: originada per decisió del client.

    COMANDES LLIURADES a PENÍNSULA I BALEARS

    • CANVIS:
      • Condicions: Es disposa de quinze dies des de la recepció del producte/s per realitzar un canvi.
      • Cost: Tenen el cost de l'enviament.
      • Procediment: L’usuari ha de posar-se en contacte amb festivaliaonline a través del telèfon 972 30 17 38 o a través del correu electrònic, hola@festivaliaonline.cat, i se li indicarà els passos a seguir per al canvi del producte.

     

    • DEVOLUCIONS:
      • Condicions : Es disposa de quinze dies des de la recepció del producte/s per realitzar la devolució.
      • Cost: Les devolucions no tenen cap cost per al client. festivaliaonline reemborsarà l’import corresponent, incloent les despeses d’enviament del lliurament inicial sense demores indegudes i, en qualsevol cas, abans que hagin transcorregut 14 dies naturals des de la data en què hagi estat informat de la devolució. La devolució es realitzarà pel mateix mitjà de pagament amb el qual es va abonar. No obstant això, festivaliaonline podrà retenir el reemborsament fins a haver rebut els béns, o fins que s’hagi presentat una prova de la devolució dels béns, segons quina condició es compleixi primer. 
      • Procediment: L’usuari ha de posar-se en contacte amb festivaliaonline a través del telèfon 972 30 17 38 o a través del correu electrònic, hola@festivaliaonline.cat, i se li indicarà els passos a seguir per al canvi del producte.

     

    • DRET DE DESISTIMENT:
      • Condicions: Es té dret a desistir del contracte sense necessitat de justificació, en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte.
      • Cost: El desistiment no té cap cost per al client. festivaliaonline reemborsarà l’import corresponent, incloent les despeses d’enviament estàndar del lliurament inicial sense demores indegudes i, en qualsevol cas, abans que hagin transcorregut 14 dies naturals des de la data en què hagi estat informat de la decisió de desistiment. El reemborsament es realitzarà pel mateix mitjà de pagament amb el qual es va abonar. No obstant això, 
      •  podrà retenir el reemborsament fins a haver rebut els béns, o fins que hagis presentat una prova de la devolució dels béns, segons quina condició es compleixi primer. 
      • Procediment: L’usuari ha de posar-se en contacte amb festivaliaonline a través del telèfon 972 30 17 38 o a través del correu electrònic, hola@festivaliaonline.cat, i se li indicarà els passos a seguir per al canvi del producte.
      • .

     

    7.DISPONIBILITAT DELS PRODUCTES

    Si es produeixen incidències pel que respecte al seu subministrament o si no queden productes en estoc, el client serà informat immediatament i es procedirà al reemborsament de l’import del producte o productes sense estoc. Festivaliaonline reemborsarà l’import corresponent sense demores indegudes i, en qualsevol cas, abans que hagin transcorregut 14 dies naturals. El reemborsament es realitzarà pel mateix mitjà de pagament amb el qual es va abonar. Les dades de disponibilitat d’estoc a la botiga on line són orientatius i poden variar.

    8.GARANTIA DELS PRODUCTES ADQUIRITS

    La garantia ofertada és la que s’estableix en el Reial decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris

    9.ATENCIÓ Al CLIENT

    Per a qualsevol dubte, suggeriment, consulta o reclamació sobre la botiga online, l’usuari pot dirigir-se a festivaliaonline a través de telèfon 972 30 17 38 o correu electrònic: hola@festivaliaonline.cat

    10.MODIFICACIÓ DE LES CONDICIONS GENERALS DE COMPRA

    festivaliaonline es reserva el dret de modificar en qualsevol moment les presents Condicions Generals de Compra. Cap modificació afectarà a les comandes que ja estiguin en curs.

    11.FORÇA MAJOR

    El compliment per festivaliaonline de la totalitat o de part de les seves obligacions serà suspesa en cas que sobrevingui un cas fortuït o de força major que impedeixi o retardi el compliment. Seran considerats com a tals, en particular, sense que aquesta llista sigui limitativa: la guerra, els motins, la insurrecció, els disturbis socials, les vagues de qualsevol naturalesa i els problemes de subministrament no imputables a festivaliaonline. festivaliaonline informarà al client dels fets succeïts dins els set dies posteriors a la seva successió. En cas que aquesta suspensió es perllongui més enllà d’un termini de quinze dies, el client tindrà llavors la possibilitat de rescindir la comanda en curs i es procedirà llavors al seu reemborsament en les condicions previstes en el punt 6 de les presents Condicions Generals de Compra.

    12. LLEI APLICABLE I JURIDISCCIÓ

    Les presents Condicions Generals de Compra estan sotmeses a la legislació catalana i espanyola. Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili del client.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.